Reklamation
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Du bedes oprette en reklamationssag nedenfor, inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen/manglen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Varens stand ved reklamation
Husk at pakke varen forsvarligt ind! Skader på produkter forårsaget af betjenings- eller håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug er ikke dækket af reklamationsretten.
Efter du har udfyldt og indsendt nedenstående formular vil den videre dialog i din reklamationssag føres via e-mail og/eller telefon. Vi besvarer henvendelser i tidsrummet kl. 18.00 - 22.00 alle hverdage.
For mere information vedr. reklamation henviser vi til vores Refusionspolitik